Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen
  • Zijn de artikelen in de webshop ook verkrijgbaar in de Winkel van Roosendaal?
    Alle artikelen zijn ook verkrijgbaar in de VVV Winkel van Roosendaal. Je vindt ons op de Markt 6 in Roosendaal.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    We streven ernaar dat jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen wordt opgestuurd. Vaak is dat al dezelfde dag. Pakketten worden verzonden met PostNL. De bezorgtermijn bedraagt in de meeste gevallen 1 tot 2 werkdagen.
  • Cadeau of op reis?
    Heb je de bestelling voor een specifieke datum nodig, bijvoorbeeld voor een verjaardagscadeau of voordat je naar Maastricht afreist? Vermeld dit dan altijd even in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. We zetten dan alle zeilen bij om jouw order op tijd te laten bezorgen.
  • Moet ik verzendkosten betalen over mijn bestellingen?
  • Ja,de verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en omvang van jouw bestelling.
    Pakket met track & trace | tot 2 kg: € 4,95-€ 5,95
    Pakket met track & trace | 2-3 kg: € 5,95 - € 7,95
    Pakket met track & trace | 3-10 kg: € 7,95 - € 10,25

  • Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres versturen dan het factuuradres?Ja het is ook mogelijk om je bestelling naar een ander adres te laten versturen, kies de optie: ander factuuradres.
  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
    Het kan gebeuren dat je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling of dat de bevestiging in jespambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op en we zoeken uit of je bestelling goed is doorgekomen.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Je kunt er tijdens het online bestellen ook voor kiezen om je bestelling af te halen in de Winkel van Roosendaal. Dit is uiteraard zonder extra kosten (gratis).
  • Hoe snel kan ik mijn bestelling ophalen?Bij de optie: ophalen in de winkel ontvang je een e-mail zodra de bestelling voor je klaarligt. Wij streven er naar je bestelling binnen 1 á 2 werkdagen klaar te hebben liggen.
  • Wat als een artikel is uitverkocht?
    Is een product niet op voorraad, dan is het momenteel niet mogelijk om deze te bestellen. Wil je weten wanneer we verwachten dat het artikel weer op voorraad is? Bel ons via 0165-554400 of stuur een e-mail naar info@bezoek-roosendaal.nl.
  • Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd.
    Controleer je bestelling zodra je deze hebt ontvangen. Is een product beschadigd meld dit dan binnen 2 dagen en we zorgen voor een oplossing.
  • Ik heb een klacht.
    Mocht je een klacht hebben dan helpen wij je graag verder. Neem hiervoor contact door ons een e-mail te sturen op info@bezoek-roosendaal.nl.
  • Kan ik mijn artikel ruilen voor een ander product?
    Kijk hiervoor bij Ruilen en retourneren.
  • Hoe kan ik een artikel terugsturen?
    Kijk hiervoor bij Ruilen en retourneren.
  • Kan ik mijn eigen artikel(en) verkopen via de webshop of in de Winkel van Roosendaal?Indien je een artikel hebt wat eventueel via ons verkocht kan worden, dan nodigen wij je uit een mail te sturen naar: info@bezoek-roosendaal.nl. We beoordelen dan of het in ons assortiment past. Stuur je alle relevante informatie mee in de email?